Fasadbokstäver


Fasadbokstäverna uppsatta. Om de ser lite sneda ut så beror det på vinkeln jag fotade i. Jag använde vattenpasset! 😉

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt upp de fasadbokstäverna som jag köpte på Village för sisådär två månader sedan. Det har bara inte blivit av (vi har ju haft lite annat för oss om man säger så…). Jag tycker det blev ganska trevligt, även om det inte är samma nyhet med bokstäver istället för siffror numera då många har skaffat det. Men typsnittet är stiligt och det silvriga kommer nog förstärkas då en likadan Up(&down)light som vi har på var sin sida om ytterdörren kommer hamna under bokstäverna och lysa upp på dem så småningom.


Så ser det ut lite på håll (de syns på väggytan till höger i bilden)


Ännu lite mer på håll. Tänk till en fin färdig altan! 😉

Lämna en kommentar