Nya soffbordet på plats!

nya-soffbordet4

Nu har jag köpt soffbord, äntligen! Hittade det på Ödgrens Möbler i Vara som sålde Kontinentmöbels soffbord. Så skönt att slippa det gamla bruna tunga bordet och få dit ett krispigt fräscht vitt bord! Dessutom så praktiskt – man kan ju skjuta isär bordet (som låses med magnetlås) och blotta massa smart förvaring inuti där man kan lägga nappar, tändstickor, fjärrisar och annat man inte vill ska ligga framme på bordet.

9 svar to “Nya soffbordet på plats!”

  1. Inspirera Mera Says:

    Ursch vad avundsjuk jag blir 🙂 Bordet var hur fint som helst!

  2. Lena Says:

    Tack! Jag är jättenöjd! Men det var inte så farligt dyrt heller, även om det inte hamnade i lågprislandet – 2595 kr kostade det.

  3. Marie Says:

    Vad snyggt det blev! Det passade väldigt fint in! Ha en trevlig helg!

  4. Bokmalen Says:

    Å, så snyggt det blev!!! Passar ju perfekt!!! Kul att du fick tag i det!
    Kramen, Maria

  5. Lena Says:

    Tack allihop! Roligt att det inte bara är jag som tycker det är snyggt!

  6. Victoria Says:

    Jättesnyggt och smart bord! Nu är rummet fulländat tycker jag!

    Och grattis till graviditeten!!

  7. Dahlarn Says:

    Riktigt snyggt! Och så praktiskt! Hoppas att du har haft en bra dag! Kram!

  8. kajsa Says:

    å så fint. vill oxå ha.

  9. Då var det dags för nytt soffbord igen… « Byracka Design Says:

    […] det är inte för att jag är slösaktig eller är less på det gamla soffbordet, utan för att jag har tröttnat på att Theo och sambon slår sig på det vi har. Sambon är lite […]

Lämna en kommentar